2010年12月31日 星期五

別了 2010


今年如往年一樣 真係打個乞嚏就完

不過時間過得快都好 因為今年發生的事 都唔太好 甚至唔想再記起

今年就如重生一樣 經老媽幫忙下 解決左困擾我好耐的死結 
我 promise 絕不會再重蹈覆轍

今年好明顯 經常....病 雖則係傷風感冒 但一次比一次難好 & 難斷尾
又好明顯係抵抗力太差 被傳染的機會率大增 好無奈

老爸又發現腫瘤...感謝主都已經解決了 而且體重回升得很好

17年完全無聯絡的舊同學 突然來電 完全唔明白來意
是關心我的近況嗎? 又不是
是通知我你們的近況嗎? 我零興趣喎
是炫耀自己嗎? 有病請去看醫生
又原來我唔喜歡突如其來的打擾 完全無意思的 簡直係浪費時間

什麼都瘋狂加價 只係份人工無跟住加 完全追唔上通漲 真係要睇住使

馬頭圍道一座五層高的唐樓 突然倒塌 造成多人死傷

8.23的菲律實挾持事件 一家大小歡天喜地外出旅行 卻換來血染的回憶
車上十五名人質 只有七人倖存 一場悲劇 拆散四個家庭

南北韓無拉拉又打起上來....喺現今咁文明的社會 仲要用大炮互相轟炸

天災人禍 今天再看 悲傷總會過去 堅強活下去才是最大挑戰

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。