2010年12月26日 星期日

聖誕禮物

聖誕喎 又係一個亂買野的節日



自己送自己 (1)

想要好耐的 porter (L) 竟然俾我搵到 好鐘意你呀



自己送自己 (2)

prada 太陽眼鏡 睇雜誌 一見鍾情



老闆女送我們的 (由於很重啊...仲滯留喺公司)




我地 senior 送的 老實說係幾靚的 最衰抽唔中黑色 黑色型到爆炸
可惜粉紅色+心型+皮帶 全部係我
(已尋到用得著佢的主人)




電腦部阿姐送的 質地軟綿綿的小包子 但究竟有咩作用呢...暫時未諗到




古色古香的木柜 無疑係幾靚 但喎...放喺間屋 實在唔襯
既然有個疼惜你的主人 你就跟佢.......走吧啦




24/12 喺信箱收到
名副其實的聖誕禮....襪!! 多謝晒



友人送 : 聖誕必備 薑餅人先生




都係友人送我 : B.Duck
頭先影相 先見到 "feed me money"
我都想做隻鴨囉 唔使做就有人 feed me money




又係友人送我 靚到不能 好喜歡你啊
好啦... 我就多飲點水




唻張大合照 大家都好高興
聖誕大快樂

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。