2010年12月16日 星期四

聖誕晚飯

今年的聖誕晚餐 出席的人數很多 
(比平時多了兩個) 很熱鬧啊



呢碟雞絲粉皮係超 good 又多醬
點知一隻不知死活的蚊子 

強搶我的心愛 伙記 伙記 伙記....



今呢碟"拍拍小黃瓜" 喺 openrice 所有人一致讚好 點都要叫唻試下




今呢碟菜 幾時上枱? 咩味道?

完全唔知 因為我唔知佢有出現過
連相片都唔係我影 很好...




烤麩 喺另一間上海店食過 好好味架喎 但呢碟...太甜




蒜泥白肉 鄉下妹的我 未見過亦未聽過 

但佢D味道很辣 未能挑戰



當我地想叫北京填鴨時 個部長極力推介呢隻 "什麼荷葉雞"
order 唔夠 15mins 呢隻雞已經上枱




嘩...個賣照係咪太差呀 零想食喎 淺嘗一口後 爆出 : 咩唻架??
又無味D肉又霉 我媽的清蒸冰鮮雞

鮮味過佢啦 癲喪



menu 上寫成"松鼠黃花魚"的 松子黃花魚
友人們試過後都說 : 唔新鮮很鯹 但由於我很受很鯹喎
所以餘下的 我掃晒落肚 點知...就種下禍根




由於天氣太凍 飯後好想食點甜品 結果後左去發記
心愛的芒果 pancake 好耐無見喇






樣貌端莊的榴槤糯米卷 點知個芯 係苦架
好明顯D榴槤係超唔靚 竟然仲賣 奸商


PS : 天寒地凍 如非必要 都唔想離開張床 就算瞓唔著都唔想起身
點知瞓到半夜...個口有點怪怪的...吾...九秒九爬落床 再奔去廁所
嘔吐大作...嘔完第一次 實在太凍 唔可以喺個廳等 再上床
唔夠 30mins 重複剛才的動作一次 然後個腦出左句 : 嘔清舒服晒

1 則留言:

  1. 我估D 榴槤同魚係禍根
    [版主回覆12/17/2010 15:33:00]我尋日淨係諗 : 要嘔就快 唔好阻我瞓

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。