2009年7月9日 星期四

激光矯視前檢查

今日去浸會做激光矯視前的詳細檢查
心情...好複雜 又興奮又緊張
由於 book 左朝早10:00 又怕會遲到
預多左的時間 來個豐富的早餐吧

食 係最可以令我放鬆心情 可惜因為太緊張 
胃酸倒流的情況又出現



先唻救命 mocha (太早起身 神智未醒)



全個餐 +錢換杯粟米 原來我個餐已經有粟米
疑似隔夜牛角飽 oh too bad 蛋同件魚柳都 ok



友人的餐 影低佢嘅目的 係想證明自己孤陋寡聞
波菜炒蛋 第一次聽/見

********************************************************************

食過早餐就出發去浸會 踏入佢個矯視中心 
姑娘一聽到我係戴開 hard lens
即刻話未必可以做喎 初初話只需要停戴3星期
我都停夠一個月啦 都唔夠 玩野
經過一輪檢查 左 check 右 check 好彩手術係無問題嘅
戴左咁多年眼鏡 驗眼經驗都相當豐富 但喺醫院驗眼 
佢俾你睇D字係超細粒的 大部份我都係睇唔到
驗完一大輪 瞳孔都放大埋 終於見到醫生
佢嘅說話 嚇我一大跳

Dr : 你D視力都幾差架喎
豬頭炳 : (心諗: 我覺得睇得幾清楚架喎)
Dr : 你隻眼個水晶體唔太靚 好多一點點
豬頭炳 : 吓 (心諗: 唔係嘛)
Dr : 你有隻眼有天生白內障
豬頭炳 : 吓 x10000 (心諗: 我仲睇到野喎)
Dr : 不過都唔影響我地今次個手術

鏡頭一轉 去到另一邊繼續講
Dr : 你嘅度數太深 我地目標係少過50度 少過50度就叫成功
豬頭炳 : .... (仲俾白內障嚇呆中 唔識反應)
Dr : 如果多過50度 我地有個增進手術 幫你補救
豬頭炳 : .... (仍舊發呆)
Dr : 個增進手術係免費嘅
豬頭炳 : ..... (仲未回到神)
Dr : 依你個case 有百分八要做個增進手術 (請照讀一次)
豬頭炳 : 吓 (終於按捺不住叫左出唻)
Dr : 哦 係8%
豬頭炳 : (心諗: dee...玩野咩醫生 講清楚D嘛)
Dr : 好喇 姑娘會同你約手術時間架喇
豬頭炳 : (驚皇失措地步出診症房)



PS : 自拍了一張鬼眼相 媽說半夜見到都幾恐怖
(其實係放大瞳孔的相片)

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。