2009年7月25日 星期六

繁忙的一天

今日原本係長週 但電腦部話朝早要維修 server 
要我地下午返公司試下 後來又話技術性問題 
可能連下午都唔使返 要等電話喎 ok 咪等囉
點知等到 14:30 都無電話 梗係以為唔使返啦


點知有個同事突然打唻問我喺邊 
點解唔返工 下!! 我無收到電話喎
原來佢地話無電話就要返工 點解次次都安排得咁差架
最最最搞笑 返去試無 30mins 就話搞掂 

~ 玩野 ~

今日已經將澳門的船飛/酒店事宜辦妥

接落唻就可以慢慢研究台灣嘅行程 但手上嘅旅遊書已經唔 update 
所以要出動去書局 打佢一個大書釘

對台灣一D概念都無 睇左個幾鐘資料 猛塞D資料入腦
隻手又不停抄抄抄 結果... 頭好暈 手好攰 肚好餓


去左 沙爹王 醫肚


每次都會叫的 沙爹炸魚粉絲 20級好味


炸魚係分開上枱的 不得不提一下 張隔油紙極少油的


呢個係鮮蜆周打魚湯 友人激讚


蝦多士 計埋今次我估我只食過3次蝦多士 但無一次係唔好食嘅


呢張相特別暗 果然同佢實際嘅味道一樣~麻麻
呀 其實呢個係軟殻蟹

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。