2009年7月12日 星期日

繼續高興

呢幾日 真係食過不停 今次輪到 Ricky生's 壽司店


我好似第一次幫襯 原來係逐件計的 雖然係貴D 但又好似新鮮D


哇 又係鰻魚


好耐無去過海運 未踏入商場前 已經見到呢幾條骨魚 一點肉也沒有

PS 1 : 做完激光矯視 好應該俾對眼休息 但唔通由朝瞓到晚?
唔開電腦 唔通睇書? 書D字咪仲細粒 仲嘥神啦


PS 2 : 友人們都說我'重見光明' 其實呢....我唔係盲左 

只係近視啫重見光明唔係用唻形容我架 不過都多謝各位
尤其曾經擔心過和祝福過我的 有心喇 收到晒


最後請各人發揮念力 "保佑我零度"
 
(會唔會太貪心呢)


沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。