2009年7月11日 星期六

值得慶祝


今日一早 我地就要返醫院覆診 期間我地一直都要扮'咸蛋超人'的

去食早餐啦 搭巴士去醫院啦 固然我地都會戴住副太陽眼鏡遮住
但仍然吸引到某D途人 報以奇怪的目光
香港人 實在太八卦喇

到醫院 今日病人好好好多 好多公公婆婆去睇醫生
所以等左 long long time...
姑娘幫我地除去對咸蛋(眼罩) 俾左一大堆眼藥水
教曉我地滴藥水的次數 保養眼睛的方法 要注意的地方
我地就走得喇

由於心情緊張 成日想食野 所以呢幾日都不停食食食




又一城呢間餐廳 食過幾次 都唔錯架
餐紙上 職員寫上一堆密碼
其實就係我地 order 的東西



先唻兩杯鮮果汁 友人叫的三莓汁 但唔知點解 紅紅黑黑的
我的雖則顏色正常 但味道怪怪的 明明係蘋果+芒果+ (唔記得咩)
溝出唻的味道係梨味 但明明無雪梨架喎



白酒煮蜆意粉 每次都有 order
但今次D蜆肉甩晒唔知去左邊 十隻殼 得五粒有肉



哇 鰻魚 pizza 好好味呀

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。