2009年7月17日 星期五

1星期後覆診日

激光矯視後 一共要覆診 5 次 今日就係手術後一星期的覆診日

由於度數仲未定 所以都係求其驗下眼 成個過程只係 15mins 搞掂晒兼走得

趁有機會 我立即問下我隻白內障眼 醫生話只要一日唔影響我的視覺
就唔需要理會 因為醫生話 唔似係精體退化 放心晒

今日我決定獨闖九龍城 心口真係掛個勇字 應該唔會蕩失路 

近排我的口頭禪 : 路在口邊 

連由浸會搭咩車去九龍城都唔識 除左Taxi 另一個辦法就係問人啦
好彩遇著個好人指點 成功到達九龍城

去九龍城主要嘅目的 係想買好出名的蝴蝶酥 (賣飛彿)


個盒無 Jenny 嘅 bear bear 果D咁靚


但係呢 同人一樣 唔好淨係睇外表 內涵先係最重要
味道非常好 最最最重要 係唔太甜


講開健康食物 今朝去間餐廳 好似又係咩健康食肆
成碗湯無味的 我這濃味怪
連友人平時食開淡 食左一啖 都爆左句 : 無味嘅


兩碗野上枱時 都好似好吸引呀 點知... 
都話唔好淨睇外表啦 好彩... 下午 食左餐好嘅


嘩 翅呀


叫左一小煲 share 都有好多 醋王即吃醋


去泰國菜館 唔可以唔叫咖哩蟹


叫左咖哩蟹 又唔可以唔叫個法包 點D汁汁
蟹痴的我 品嚐呢碟蟹嘅時候 隔離枱個小弟弟 

定眼望實我不下數十次 我落手落腳食呢 一係因為我D筷子工極差
二係因為實在太滋味喇  並不是我個人粗老



附送一張蟹蓋相 講完

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。