2015年12月31日 星期四

傷心的2015

2015 係充滿傷感的一年
最錫我的老爸返左天家了
雖然好唔捨得 但眼見被折磨得不似人形
總算係一個解脫
邊個想活著只係出入醫院 病臥在床?

另...令人憂心的
係老媽對爸的離世仍未能釋懷
我明白共同生活 40年的夫妻
要佢心情一下子平伏係唔容易
希望再過一點時間
情況會有改善


爸 請你在彩虹的另一端要快樂生活
你的家我會好好照顧
無需掛念

2015年最後一日
突然想作一個了斷

感激你從來的"不顧及"
終於明白你的反應
擁有外國人思想的果然與眾不同
好難理解 好難明白

但總算清楚晒
做左咁多野都沒令你感動
一次又一次的心軟
竟然被人形容為精神病
頂你呀!
既然你話係精神病 我就癲比你睇
我實還你的 走著看


一直未能原諒自己的不自愛
情緒異常低落

依家安樂晒 無咩值得留戀 
(根本就無野可以留戀)
當年的妄想貪心 親手將自己推落地獄
風吹憂愁散 再見