2015年12月27日 星期日

2015 台灣遊 4

今日強呀! 我地 05:30起身去食早餐
喺討論區見到人地介紹"阜杭豆漿" 勁吸引
但聽聞勁多人 所以決定 05:30 起身

人家開 05:30 我地 05:50 到達
好有誠意啦


!!
人龍已經長到....轉晒彎


排左 20 mins 左右 見到"光"


真係誇張 要出圖教你點排隊


yeah! 見到餐牌喇


好喜歡見到 open kitchen
我喺外邊偷影 又原來可以入去影喎

店員都係上年紀的姨姨
但人家勁專業
好多日本遊客幫襯
姨姨們大多懂日語啊!
真係嚇我一跳 專業到咁 勁


咸豆漿 其實想試下
但友人第一時間已經將所有芫茜撈混
試唔到喇 可惜


我的甜豆漿 痴線
無得輸系列


我的厚餅油條


友人的薄餅蛋油條


! 網友就係 post 呢張相吸引我
依家我自己都有喇

其實我勁想試佢個飯團
但眼都未開 莫講個胃
只可以試到一款 下次....下次吧

瘋狂完之後 落大雨
幸好遇到好人
的士司機遠處都停比我地

之後我同友人返酒店再瞓
實在太早喇

而且今次旅行
我地 morning call 的時間都比較晏
可以補眠

台北最後一餐
encore 左舊年好正的鰻魚飯

今年仲誇張 未開鋪已經排晒長龍






食完果個夾油條 確實未肚餓的
但叫左都要"盡力"完成
今餐又上演什麼好餓好餓
叫返唻食兩啖就推開的情況
勁想拉出去打一身
睇到咁浪費食物 真係好唔安樂
幸好已經係最後一餐
有緣都別再見 你地好折墮
講完