2015年12月25日 星期五

2015 台灣遊 2

兩年我地都揀 "長榮鳳凰 礁溪" 溫泉酒店
設備真係應有盡有

朝早食完佢個豐富早餐 仲去左打乒乓波
玩到一身汗 我又去浸一浸
超級舒服

但幾唔捨得 都要 check out

司機介紹 我地去參觀蘭陽博物館
雖然天色唔係幾好 但環境相當唔錯


! 擱淺中的鯨魚 可憐啊!


佢個外形真係唔錯
可惜其他團友對歷史無興趣
所以只可以喺外圍行一圈



環境真係唔錯架
如果有藍天 真係不得了


成幅圖好重淒冷感


! 佢後面風景仲靚


呢條橋 啱晒情侶唻自拍




行左一陣 我地買雪糕
食食下 突然覺得唔對路
明明話要戒凍野 食咩雪糕呀?!

一咁諗個肚就開始痛 再然後...肚瀉
shit

唔食雪糕 我地去行紀念品店


呢隻糉 整得好仔細 要買一隻


心愛的貓頭鷹 又想要一隻


哇! 呢個超靚呀
但買唔到返去呀 因為超重(石製)
留倩影吧

逛完一輪 我地就出發去食午餐
但呢餐...上賊船喇








係咪勁吸引呢?
但有無留意到 極大部份都係無價錢架
無價錢 = 可劏客
我地六條友係中招的水魚
一堆人揀揀揀
(註: 當時我被後面賣魷魚絲的嬸嬸叫左去)
返轉頭已經埋單喇
竟然要台幣 17,600 = HKD4,xxx
五條友(一個唔食海鮮)
計埋煮 每人差不多要 一千蚊
食咩要一千呀???
又唔好意思話唔要 人家包起晒
點輪到你唔要

最賤帶我地去比人劏係個司機
枉我地仲請你食飯 賤人呀

又不過 若然貴但好味條氣都順D
點知 有團友未食完已經肚痛
真係賠了夫人又折兵 頂


一口沙炒蜆


king size 但無鮮味的生蠔



影左幾張已經無心機影
由於呢一餐 我地阿公即刻出現赤字
要再籌旗
就因為咁 大家都失預算


今次我地台北酒店 Hotel Home DA AN
成間野都係木制家具
暗暗的 好有 mood


放低行李 我地喺酒店附近行下
SOGO 外邊有勁大橦聖誕樹
但好難等到無人喇

然後我地就出發去食飯
係團友期待左好耐的麻辣火鍋 ~ 太和殿


聽聞極出名 郭姓天王都係常客


...零辣的人要清湯
清湯就真係白開水一樣 零味
坦白講 極到失望
D牛肉 又鞋又無味 頂
今日係咩日子? 食埋晒D垃圾
仲要唔平