2015年12月26日 星期六

2015 台灣遊 3

~ 呢篇 blog 打左一世都未能完成 ~

第三日喇
幸好都只係陰陰天 無咩落雨

台灣好馳名的鼎泰豐
條龍長期排得滿滿
團友決定一開鋪即刻去食
咁早無人爭喇啩?

點知....錯!
人家開 10:30 我地預早左到
點知商場一解開鎖鏈
一群 (真係一群人)
由四方八面沖向鼎泰豐
真係誇張得很
當然我地係順利入座
轉眼就 full
誇到爆



當時只係剛開鋪 職員密密手
搓搓搓 包包包 好忙碌


從未試過佢D
異常好味


見唔見有小蟹子呀?
好明顯係蟹粉小龍包喇


普通小龍包都相當好味


哇! 這豆苗嫩到呢 之後仲 encore 左一碟


醉雞早餐 強呢!!


担担麵....因為係辣的 我無食


鮮蝦餃 唔錯


甜品時間 早餐食甜品
旅行真係咩事都做得出
迷你芋泥包

非常滿足地離座 正!


聖誕節 點都要有少少氣氛
等齊人我地出發去買手信


早餐都未落格 要食鳳梨酥
無法喇 要拎走
同埋我唔食鳳梨酥的 哈

買好晒手信
我地終於可以出發去景點喇

環境真係好 空氣又清新




烏來台車 維修中 搭唔到 失望呀!


台灣另一馳名 麻薯
呢個即制麻薯好吸引
有條友差D比呢粒麻薯埋單
太大粒 又怕咬開會一身係
結果....哽到又吞唔落
D透唔到氣


聽聞係溫泉水唻架
眼見好多人都落水 亦有人浸腳
應該都係暖的


條街有幾檔燒腸的 好香
又試下 好多肥肉粒 要吐出

然後我地搵間餐廳食野


竹筒糯米飯....嗯.....無味的


呢個炸蝦正呀


勁想影低佢個碗
好耐無見過的....紙碗
國內都已經轉晒膠碗啦
台灣仲用紙?
紙碗盛熱野 唔捱得幾耐咋喎

食完野我地就要回程喇
因為時間唔許可 我地只能去到一個景點咋

我地返酒店放低晒手信
然後就出發去饒河夜市買黑糖
勁多人 又落雨
買完就要走了 行唔晒 可惜呀

因為我地要出發去食晚飯
呢餐正呀!!

~ 油花烤肉 ~


先唻一碗沙拉菜 我...輕嚐就可以了


我未識欣賞的牛舌


痴線 D炭好靚呀



牛魔王流晒口水
影左幾張 之後場面又混亂
而且唔想(又)賠上手機
都係收起比較安全

太飽 食完又去行師大夜市
仲試左另一間牛軋糖 (一之軒)
唔錯喎 又買