2014年12月27日 星期六

聖誕台灣遊 DAY 4.2

喺宜蘭返到台北 把遮報銷了
要問旅館借遮
今晚係最後一晚喇
好明顯大家都想玩到最後一分鐘
由於勁大雨 
向來被人認為超友善的台灣人露底了
"拒載"
短程望都唔望你 喺街呆企起碼 30mins
濕晒

原本想食鼎泰豐 落大雨都勁多人
轉去另一間 雖然都要等
但好快就可以入座喇



清湯牛腩米 唔錯!!


勁正醉雞 由於其中一個唔食雞
所以我食左勁多


小籠包無得輸喇


勁滑炸豆腐


呢個係....我忘了


台灣傻子 友人想試下 都唔錯 好彩


有點老的豆苗 清腸胃靠晒你喇


生煎包又係超正


吹左一億次先上枱的黃金蝦


終於上得糖水 如無記錯應該係合桃糊


勁大雨都好多人幫襯 要埋單都要排長龍
我又到處無聊影 隔住玻璃見到廚師摩打手整緊生煎包
原來都好多程序 唔怪得要等咁耐



轉頭我地去到夜市 又試下好出名的酥餅
吾...其實同急凍的有咩分別??
呢檔喺旅遊書介紹過 勁多人排隊
唔知係咪心急 裡面好似未熟透咁
糊糊的... oh no!


台灣每個夜市都好有自己特色
我地喺呢個位置落車
好宏偉!! 好勁呀
好大雨都要留倩影