2014年12月25日 星期四

聖誕台灣遊 DAY 2

尋晚飽極入睡 今日充滿力量


旅館大堂有聖誕裝飾
仲有大量小糖果任拎


今日我地向板橋出發 要搭好耐車架
由於聖誕台灣唔係假期 公車只有得幾丁人




好馳名的牛角麭 點都要試下喇
但同香港的唔同 硬硬的


終於唻到我地想去目的地 ~ 老街



台灣有好多老街 幾有特色架 值得一去




見到呢間野 頗吸引架
又由於未食早餐 決定試下





點知...全部中招
油炸鬼勁油
杏片酥餅...別提 歸西了
呢碗芝麻什麼糊 零味


呢條老街有間'米'的展覽館
但展館內...只有幾幅圖片
其他...什麼也沒有









由於上一餐勁不濟 我地又坐低食野
但呢餐亦唔算好 半中招!!!

越行越大雨 很掃興呢!!
返出去西門町 shopping
然後亦因為太大雨以極唔方便 & 掃興

無法再喺路面行 我地跳上的士去買手信


聖誕樹迷又周圍影
呢間 popcorn 勁出名架
個罐又靚 但如果佢比人揀罐圖案
咁我就唔使買四個都係一樣了



極快手買好晒手信後 我地要食一餐勁野
~ 紅蟹將軍 ~
喺友人 fb 見到隻蟹勁正
果然真係唔錯 由於限時 只影左兩張相吸引下大家

食完呢餐 我地要返旅館放低所有手信
然後再出去夜市

行下行下 友人抬頭一望
見到香港至少要排一粒鐘的咖啡弄
喺台灣 完全唔使排隊




見到呢個糖棒 即刻吸引左我
最想唔到 這兩片曲奇都好好味架


友人的水果茶都勁吸引 但若然要我飲晒
應該會飽死左


超級新鮮的沙拉


眼見隔離個女人叫左一份自己隊晒
我地都叫唻試下
吾...都係夾餅味囉 無咩特別

由於太太太飽 我地決定行返旅館


我一直有個心願 就係喺酒店染髮
結果...是日半夜...染髮進行中