2014年12月27日 星期六

聖誕台灣遊 DAY 4.1

全個旅程都唔寂寞 因為一直有雨姐姐常伴左右
這兩天連雨爸爸都來襯熱鬧
雨很兇

一覺醒來 依然落雨...
今日要返台北了 回程部車超級正!!




司機叔叔推介我地要試的台灣腸
(佢自己都買左冷凍的)


雨呀雨!!


天燈形警局 要留倩影





去到平溪喇


又想買天燈裝飾 但出發前老媽嚴重警告 : 別買

轉頭我地去到十分喇




呢盆野花之丸+魷魚 超正!!

上次唻呢條橋斷左維修緊
今次幾大雨都想行下








雨呀雨 從未停過


去到十分 天燈要必需放喇


!!! 要讚職員超級專業
勁大雨都可以點火啦 影相啦 放燈啦
仲識講廣東話呢下強嘛 勁!!








放完天燈 諗住食D野先走
點知....另一餐中伏野



食完野出唻 見到一天都係天燈 好壯觀啊



頭先果餐超劣 勁想盡快將佢忘記
所以我地買左D小食上車
咁濛都想影低 超正的 拍拍青瓜 + 蕃薯


然後我地去到金礦展覽館
勁大雨勁凍 遮都吹翻左
全身濕晒 行左幾步
全部人決定撤退
有緣的話 再唻探你



沿途司機停車比我地影相
瀑布怪狂影




十三層遺址
其實當時係超大雨 恐怕手機會報銷 影左兩張就收機


台灣出名的陰陽海
情況同澳門海差不多
影左幾張相 遮再次被吹翻了