2014年12月26日 星期五

聖誕台灣遊 DAY 3.1

今日我地向宜蘭出發 所以要執少少行李
個巨型喼要放喺台北旅館


今次最令我驚喜的係
台灣這平價旅館 很落本地安裝洗 patpat 功能的座廁
又係勁想試好耐

我地今日包左車去宜蘭
途中我地揀左幾個景點 順路去埋


蛋糕專門店 年輪蛋糕
好香架 買幾條做手信 good





去完蛋糕專門店 轉頭就去麵包專門店
沒什麼吸引 但買左條蒜蓉包試下
沒什麼特別的 講完







然後又去果醬專門店
什麼產品都沒吸引 只有環境勁靚
瘋狂攝影中




然後我地又去左宜蘭餅專門店
產品都沒大興趣 但場內都有吸引地方


當場有得試食 味道...別提了
留倩影吧


然後我地又去左木屐專門店
其實木屐從來都唔舒服喇
又係留倩影




到處留點倩影










很多紀念品都係...留倩影

然後我地去 ~ 南方澳漁港











超級新鮮...蝦哈哈


台灣獨有的菜 唔食菜的人都食左少少


又係超級新鮮的蜆


呢個飯不得了 唔好飯的人食左三碗
然後飽死左


呢個海鮮粥就失望喇 無咩味


呢隻蟹又特別 無拉拉用蛋煮左


痴線 鮑魚粉絲無得輸喇