2013年3月31日 星期日

長洲遊

上次去長洲係幾時的事? 已忘了
一直想入去行下
趁今次長假期就係去逛逛吧



星期日 整個中環被賓賓霸佔左 連條天橋都封埋 (坐滿晒)
右避左避先行到碼頭



入到去個肚已打晒鼓 食件多士



唔少得救命奶茶



店員推介 : 炸雞翼 OK好味啦



出發前 做左D功課 知道呢間的芒果糯米糍好出名



唔好講笑 即刻試下



芒果沙冰 = 氣管大敵
飲完即咳 跟住就大鑊喇



坐坐下 見到有榴槤糯米糍 又試 超好味



一大盆糯米



員工不斷密密手原本想買走 個老闆又叫我地轉頭返唻買 (我地未走)
唔夠兩個鐘返轉頭 佢竟然話賣晒 唔賣外賣
好奇怪 堂食可以 外賣唔可以 唔知咩邏輯

被佢呃Q左 不過...拎走又未必好味



長洲魚蛋亦係好出名的
即刻整兩串先 (炸啦炸啦 好戲在後頭)





聽聞平時好多人排隊架 今日算少人喇



呢條巨薯 上次唻已經有 但無試
今次就試下 出左名 鬼Q咁多人



紅豆餅 又係好出名



D紅豆相當唔錯 可惜個皮... 扣到差不多無分 零味之餘 直頭難食



芒果糯米滋唔止一間 我地再試另一間
餐牌/價錢 完全一樣 懷疑係之前果間的分店



去長洲 點都要食海鮮
海鮮狂莫明興奮中



豉椒聖子 Good 零沙



椒鹽鮮魷 咸得滯喇 令我飲好多水



dee... 好x失望呀 又唔新鮮又細隻 dee...



呢碟都係麻麻 但我好喜歡的蒜蓉 幫你多左好多分

越食越唔對路 我條唔爭氣的喉嚨被火燒緊
我做過咩呀??
未出長洲 痛到不得了 oh no



即刻灌枝涼茶
可惜 零效果 返屋企即刻再食藥


無晒聲呀 頂



一直想買呢D平安包精品 呢個磁石貼唔錯



老媽最喜歡的吊飾 買幾個俾佢揀

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。