2013年3月24日 星期日

澳門遊 1

清大假行動 務必喺 31/03 前完成
趁大好機會 走轉澳門

真係估唔到 任何時間 碼頭都係人山人海

排第一班 standby 都上唔到



估唔到 薑葱 都要加錢 好彩我唔'好'啫



仍舊好味



實在太早起身 救命奶茶要出動喇



上次的士多卑梨雪梅娘 今次只有藍莓 都唔錯



last 兩件白糖糕都俾我買到 今次有運行了
已經沒見到婆婆看檔了





今次都係住總統
個 view 相當唔錯





去左咁多次 都好似無影過澳門地標 "葡京"
趁唔係咁多人 留個倩影先





澳門每一個 view 都靚 就算過橋 都想留個倩影



觀光塔 每次都只係遠觀
我諗再去的機會都幾微 但倩影仍舊可以繼續留



相信呢個必係史上最樣衰的豬扒包
好彩都幾好味



天氣有點熱 叫左凍媽媽奶
就係咁 種下禍根

友人說 : 呢種天氣 已經唔會再飲熱野
我說 : 只要你有條唔爭氣的氣管 任何時候都只有熱飲啊



越夜 天色越陰暗 落下落下雨咁
突然又放下晴
 



影完呢幾張相 個天無再光過喇 很好



今次過去 決定睇我好想睇的水舞間
因為一直厭佢貴 拖下拖下又拖下 佢下個月加價
入場係時候了

非常好睇 又壯觀 $480(已係最平價) 都值得
但 $880 (最貴飛) 就唔值喇
未睇過的 必須入場



個場都幾唔錯 但唔知係咪怕演員濕身後凍
個場係有點焗的 一完場行出唻 商場的冷氣很強 溫差很大啊




aiyo... 人家長頸鹿 佢係短頸鹿呀
好樣衰 但我都好想買架 可惜佢係 $88




呢隻 bear bear 都好靚架
又好彩佢係 $188 慳返



呢條龍 好有氣勢啊
圖中女子 係我請返唻的 model
(死都唔肯走開 激氣)



喺新濠天地行過威尼斯人



個 view 好正
可惜喺威尼斯人裡面蕩失路
實在太大 好似迷宮咁 搵唔到蝴蝶袋間野之餘
連出口都搵唔到 
搞左好耐問人先出得返唻



夜晚 必幫襯的六記呢個蟹粥 漲價至 $62 好強啊貴得



呢個珍寶錦鹵雲吞 真係好大碟 食唔晒!!!



旅行做齊平時唔會做的事 : 食消夜
呢個紅荳粥 真係唔可以錯過


~ 飽滿的第一天 完~

今次帶左旅行 router 喺酒店有得上網

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。