2013年3月26日 星期二

澳門遊 3

差D爛尾 blog
有條友日玩夜玩果個candy
過唔到關又唔忿氣 一直玩玩玩


突然醒起 "澳門遊" 仲未完成
已經違反左我的做事原則
拿拿聲搞掂埋佢先

滂沱大雨的一日 諗起都掃興



第一餐 : 三元粥
因為係平日 比前日少人好多 nice



最鐘意睇佢'爆蛋'一刻 變態女人



滂沱大雨 經過巷仔



老式茶檔 必要試試喇


大雨得枱面都濕晒



嬸嬸睇唔過眼幫我抺抹
澳門舊式奶茶 一杯奶 一樽茶葉茶 自己沖



真係好香好正



無理由淨飲嘛 食件包
其實係叫錯左 想叫多士 叫左包



隻包烘得唔夠乾 又或者濕度太濕
好快就淋左喇... 結果...食唔晒囉



其實今次過澳門 係有事要辦的
就係申請強國的 e道
因為要喺辦公時間去搞 好麻煩
呢個係一個好時機

由拱北過關 估唔到平日都幾多人 好彩佢有兩條隊專 for 香港人 (極少人啊)

出發前老媽說 : 申請好簡單之嘛 填張 form 交比佢 即刻用到
事情往往有意外
過到關 form 一張也沒有

問下公安 個嬸嬸(都係公安) 說要去"東配樓"辦手續

見仲有時間 喺拱北個地下街逛下
坦白說 每次返國內 我都異常緊張 佢D小偷真係非常專業
唔見錢事少 唔見證件就大鑊

果個地下街大到呢.. 由於喺威尼斯人都蕩失路(兩次)
所以我好保險咁 原路來 原路返
個商場好多手機配件賣呀 本應人都癲
突然又清醒 無人仔喺身 無得買


既然係咁 辦左正經事先
我再問另一個公安 好喇 其實我唔太信個嬸嬸公安
得到的答案 都係 : 要去'東配樓'



果個"東配樓"
眼見都見到 但點行過去呢 又係一個問題 仲要落住大雨
又問公安 佢好輕描淡寫說 : 逛一圈
呢一圈真係大囉...

終於順利完成 但喺佢個 office 寫住 : 處理時間要24分鐘至24小時 

見議明天開始使用 眼球都飛出唻 
會唔會差太遠呀 你個24

實在太大雨 手機唔能夠再拎出唻 又要躲喺室內
買好晒野 食埋野就走喇



魚翅
依舊好味 依舊爆熱



好多料架其實
肚餓的時候 真係唔應寫呢D blog

~ 係咁先 唔係咩呀 ~

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。