2013年3月27日 星期三

澳門遊 手信

我得承認 執喼絕對唔係我強項
真係無辦法 塞晒所有野入喼

今次真係唔係買好多野 都要手拎一大袋

又落住滂沱大雨 又要拉喼 又要拎行李 又要拎遮 好狼狽啊
仲要遇到一街自私的年青人
同你爭位 厭你阻住 死要超越你的人




咀香園代表 : 杏仁餅 + 麻辣牛肉干 (所有都唔係我的)
今次發現 市區咀香園買少少野 都會送小禮物
氹仔果邊 買幾多都唔會送野架



呢個係買船飛送的 唔錯



今次算係好運 連龍鬚糖都買到 (但都唔係我的)



晃記代表 : 鮑魚酥 + 香蕉糕 + 雞仔餅



李禧記代表 : 大良牛乳


都係李禧記代表 : 什麼薑 + 陳皮
聽聞止咳化痰好有效的 送給近排經常咳咳咳的友人


日興堂代表 : 肉鬆米果 好味 但份量少左好多



齒香代表 : 金錢餅
之前四次都買唔到 異常失望
終於... 買到
仲要係臨走前2個鐘先有貨 真係難買到呢
好大雨我都等埋佢呀 真係唔肯罷休
好好味 雖然係甜左少少 但真係好香



友人指定要的陳皮 自己都買包試下
係咪真係咁止咳?? 但凍的媽媽奶已令我咳左兩晚
效果係點... 要慢慢試真先知
依家要食即時見效的西藥 : 咳水




又係新鮮出爐的朱古力花生
雖則賣相麻麻 但相信都好味啩 因為係好貴的



去澳門要入返少少貨 只有呢個 係咁多年都無加價的物件
仲係 $0.8 隻



大三巴附近 開左好多精品店 我覺得呢兩個好得意



因為太大雨 要入室內避下 喺八百伴 NICI
見到呢隻長頸鹿杯 手拎都無辦法唔買喇

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。