2013年3月25日 星期一

澳門遊 2.1

唔知點解 呢幾次瞓酒店瞓得好好 全晚都無咩點醒過
打劫我就真係要趁時候喇



朝早約左友人食早餐 拿拿聲碌出門口 遲到左少少
舊式粥鋪 真係無咩唔好食架
新鮮出爐煎堆 好好味...但凍左少少發覺好難吞 望真D 原來有椰絲喎
我真係未食過有椰絲的煎堆
由於我係唔食椰絲的 所以將佢半生吞落肚 飲幾啖粥



轉頭 我地就坐低左喺李禧記 食個雙皮奶先



再轉頭 我地又去左食豆花 友人唔喜歡太奶 放棄左
唔緊要 我搞掂埋佢

之後就無再食野喇 因為之後有餐勁的要食





















今次揀左金沙城 由於我地好早到左 無咩人 可以任影




不過好失望呀... 坦白說 失望到頂點
最想食的生蠔 瘦過埃塞俄比亞的災民
D肉薄到透光呀
友人說 : 瘦到咁 都好難搵喎

連最想食的蠔都咁差劣 我諗我唔會再食 buffet 喇


~ Day 2 未完 ~

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。