2012年2月11日 星期六

Concert Yy

由於前幾日 個 yahoo blog 超好啦
load 唔到相 唔知點處理 為免自己血壓上升
暫停一下先

好... 開始

續上次睇王菀之 超級震撼之後
今次 Wyman 呢個作品展 又係另一個震撼
熟識的歌 華麗的衫
每一次轉咩歌手上台都超期待




見到呢張 poster 超型

但由於無呢間銀行的信用咭 所以要等公開賣飛
(之前兩次的優先訂飛都中招 D位側到頸都歪埋)
真係唔敢怠慢 拿拿聲搞掂D飛先



poster 都有兩款 貪靚得佢呢




自己買飛仲正 第五行 好前啊
我睇第三場 電台宣傳講明 由於嘉賓太多
觀眾要超準時入場
誇張得連我老爸都關心呢單野
專登打電話唻提我要早D到

咁啦... 我向來都會預好多時間俾自己
但係呢... 就呆等囉
講完




今次都有荒井








等左好耐... 好耐
終於熄燈喇 入場前派左粒燈仔
大家都開著晒 好靚呀



oh... y 出場喇
由於未受過戰地記者訓練 所以要收起相機喇
橫掂大把人會影嘛










痴線呀 第一個出場竟然係 shine
'燕尾蝶'
第一首歌就令人瘋癲
我有預感 今日把聲會保唔住






跟住係 joey 載歌載舞 good





為怕D相好亂 為歌手排列
真係好怕 Post 一大堆後要逐張對佢齊唔齊 超煩




阿菇超型


Andy 都係超型

Fiona 條裙好靚










明哥向來好少令人失望



阿公個眼鏡超 good


請留意 Twins 對鞋
係唔係設計俾人著架? 淨睇都覺得危險



同場有咁多咁有實力的歌手
twins 無疑地比下去
尤其係阿嬌 唔知佢自己有無睇返自己的演出
佢D動作呀 所有演出都超 hea 架喎






李克勤的歌功唔使懷疑


未癒的 eason 更加唔使懷疑



開心的時光真係好快過
完場喇

我條喉嚨 到半場就已經痛ing
又叫又嗌又唱 無辦法喇

以下係 我超想睇 但我果場無出現的





超想睇彭羚呀 可惜....



學宜又無份



王菀之亦無份






尾場超爆的場面 '脷舞台'呀

今次 show 的主角














今個演唱會 咩都有
相片大集會







今次的演唱會 令我深深體會到歌詞的威力


又原來 個演唱會有咁大個字幕
真心OK喎

呢個 upgrade 左的 yahoo blog 實在超難用
由 upload 相到 post 出唻
到想 set 字體
每一項都係挑戰EQ
每一part都有問題
煩到呢

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。