2011年12月30日 星期五

追星到澳門 04


好少喺酒店都瞓得咁好 彈起身已經 8:00
但覺得有少少唔對路 再上床眠多一眠

9:00 真係要起身喇 唔係就食唔到明記喇 (佢收 11:00)



第一隻豬扒飽 + 瓦煲奶茶



茶濃奶香



隻豬扒飽漏油



從來唔喜歡奶醬多 但隔離枱姨姨叫一份 突然令我記起一個友人
但佢今次唻唔到 我專登叫一份唻 "你" 睇下

退左房 又繼續我的遊民活動喇

下一站 ~ 威尼斯人

澳門係充滿聖誕氣氛的地方 雖然已經過左幾日



















行完一轉 想買的又無得賣 很好呀...



噴泉怪人 見到噴泉要留倩影



仲有呢個馬槽



又唻鮮油豬仔飽



不能夠再飲奶茶喇 飲枝媽媽奶先



新葡京 從未入過去 當人家已經唔再新喇
我要入去借廁所 原來裡面好靚架



咁大型的水晶吊燈 痴線



心情唔好的時候 要望多D笑面佛



呢條係一條樹木 型到爆



手工超精細 時間唔夠 要返香港喇

今次我預多左時間出碼頭 個職員無拉拉話 upgrade 我上頭等
但都坐唔到窗口位 仲要變成三文治件火腿
(三個位中間果個)

坐我右手邊的 係一位渴睡症的男人

左手邊應該係一個有錢的大陸佬
不過我國的國民教育咁好咁完善
超大聲講電話 成日喺船倉企起身
(職員勸佢望都唔望人) 幾有禮貌?!
所以我國的國民就算著得幾光鮮 一身名牌
但到頭來都係大陸佬一名



職員派餐果陣 先送上一份喺我個 tray
隔離個渴睡男竟然問都無問 就將個餐盆拉到自己個 tray 到
然後佢用左 少於15秒就將個餐吞晒 然後飲埋個橙汁
仲倒左一半落條褲到 佢順手就撥晒落地
然後佢就如暈左一樣 倒頭大睡 不醒人士



我就唔急呀 開左慢慢影慢慢食 橫掂有一粒鐘時間
落船就係屯門碼頭 15mins 就返到屋企 真係超方便

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。