2011年12月29日 星期四

追星到澳門 02

食完隻撻 就向黑沙灣沙灘出發 咁點解會去黑沙灣呢咁
有條傻妹 出發前上網收集資料 
低B地以為人家的熊貓館喺黑沙灣沙灘
點知人家的熊貓館喺石排灣郊野公園呀 搞什麼鬼呀







落車後知道自己搞錯左 超級無奈
不過好快就收拾心情喇 橫掂都唻到 咪行下囉 影下相囉



天寒地凍竟然有人露營 雖然白天有太陽 但夜晚都係好寒
呢D瘋狂行為 只適合年輕人 我呢D老人家都係住酒店比較好



每次去黑沙灣都要影下'威斯汀'



了無人煙的公園 很好 空氣好 又靜



呢一邊 海灘正在維修 沙灘維修? 無錯 佢就在維修



真係一粒人都無架



其實我好怕沙 所以要超級小心咁行 萬一隻鞋入左沙有排搞





其實都幾好太陽 = 有點熱 但我仲見到有人著羽絨 + 頸巾
係我怕熱 定係人地怕凍呢 但都有成 19 度喎



一條擱淺的鯊魚 可憐啊









hea 左一輪 回程返酒店放低D戰利品
(無錯 期間我係拎住D戰利品周圍走 隻手就唻斷)
今日D天色很濁 唔太清



只有兩日一夜的時間 真係幾趕 返到酒店 即刻又要過返氹仔
因為我要買好晒野 當晚要執好個喼嘛
受左贊助人的旅費 當然要買D野食回敬一下人家嘛
點知...

真係拜託D人唔好再介紹澳門的地道食品喇
其中一間 ~~ 晃記
要排隊都無問題 我只係想買鮑魚酥
點知...老闆說 : 根本無時間做 就算佢自己落埋手做 都做唔切
好失望 好失望



好...算數 時間關係 我要食晚飯喇



應該有 200度高溫的湯 要等佢冷靜下先



食食下 總覺得少左D野 oh... 唔該 俾D醋呀

雖然佢已經冷靜左少少 但其實都仲係好熱
可惜我又有少少趕時間 無得再等喇
結果食完之後 我全身濕透
我要返酒店放低D野 但已經無時間沖涼

要碌出門口喇 仲要周圍搵的士
通常最趕時間的時候就無車 很好...
真係一仆一碌咁碌入會場

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。