2011年12月29日 星期四

追星到澳門 03

澳門場館無香港的捉得咁嚴 有人不停地影相 超羡慕啊
雖然我都係坐第一行 但好側呀 影到都唔靚啦




一峰叫我地記得喺門口影呢張相
手機真係影唔到喇 要出動相機了


~ 以下相片 from 各人的 微博 ~



完 show 相一張



臨尾部份 一峰走左落台 大家即刻起哄





真係要介紹下呢位 ~~ 荒井
超級超級勁 對手好似八爪魚咁 

同一時間可以控制好多樂器



唯一遺憾 妹子無上台 今次只做觀眾
不過 真係不枉我專程走過澳門睇佢兩兄妹個 show 超 good
超值



完 show 後要爭取時間食
~ 六記 蟹粥 ~




仲有蝦子撈粗 不過其實我係想食炒蜆的
但又怕自己食唔到 (太辣) 所以...

澳門夜晚係另一個世界 我好想亦好應該去影下佢個夜景
但奈何我人已經閃晒紅燈
因為前一晚 我的密友又唻探我 我地詳談左一晚 差不多無瞓過
今朝又早船 真係攰到呢

梳洗完 再執好行李 已經係 1:30 喇 很好...
第一次喺酒店都能即刻入睡 俗稱 : 昏睡

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。