2011年8月5日 星期五

Open Oyster

今個星期 簡直係蠔周 一星期食兩次 太誇了吧



今次我地策略係每次叫幾隻 唔使食得咁急




如是者 我地 order左 3 round
好明顯 呢間餐廳 比上次果間D蠔 新鮮得多
至起碼無
(新手機的影相功能 始終未能完全掌握得好好 搞到D相好暗)




見到隔離枱 order 牛柳粒 超香喎 我地又跟住叫
好good呀 雖然熟左少少 不過仲好 juicy 架




嘩...呢個湯 真係好介紹下 超creamy 的蠔湯 好濃好香
細細杯的 但已經可以好滿足



呢個羊架 友人都讚不絕口 完全無羊騷味



呢碟蝦 係全餐最貴的 佢賣點係 8"虎蝦
味道呀什麼都 ok 無問題的 但價錢就唔ok囉 $79/隻
即係呢碟野 係 $158




餐廳職員極力推介 焗蠔 味道都ok的 但熟的蠔真係好膩的
食埋呢幾隻蠔 飽晒


呢間餐廳仔極細 室內只有 10座位 室外仲有幾張大枱
由於價錢係ok啦 (除左蝦) 味道亦唔錯
所以book枱都要兩個星期後先有枱 由於都頗多客啦 佢個廚房又細
上菜的速度係....超慢
所以今日我地係法國人 '慢食' 又由於慢食啦
好似唔太飽咁友人想食甜品
但店員話無甜品供應了 友人頗失望啊 應該係實在應付唔到
淨係做主菜已經夠忙死


***********************************************************************


好怕同事帶D手信返唻 好味的又怨分得少少 唔好味的又唔想放入口



呢隻 handmade 糖係新加坡的出名手信 阿姐送左我地每人一包仔
好好味呀 好味又點呀 又唔出得門  香港終於有得賣
可以自己揀 當場呢 店員整緊薄荷味 超吸引啦 但全店都無果款糖喎
咁問下店員 店員甲老點我揀最左手邊的 "bullseyes" 英文唔掂的我

都知道薄荷英文係 mint 但全個 package 都無呢粒字
我好懷疑 再向店員乙 confirm 一次 佢好堅定咁話
係薄荷味呀 dee你呀...薄荷味係邊呀???? 0.000000001%??
好想返去叫佢退錢呀

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。