2011年8月17日 星期三

Applegreen

一年幾次的友聚 每次都滿心期待的
無辦法呀 年紀大 再想識新朋友的程度幾乎係零
KEEP 得到的 都好應該多點聚頭

好...開飯


A
pplegreen 上次食過一次 可以 encore
不過上次已經係好耐之前的事喇 人家都搬埋鋪我都唔知




好少見咁'齋'的凱撒沙律




個沙律可以跟個香蕉杏仁蛋糕 我記得好好味的
但依家要出聲先會跟俾你 order 時我已經要求跟埋蛋糕
點知都要三吹四請先追得返呢片蛋糕




呢個安格斯牛扒 我記得好好味架...D菠蘿
上枱時色香味俱全 友人J仲要細心 幫我地切好晒




叫左呢碟意粉 有人認為太乾 但我覺得好好味呀
可能我好喜歡食白汁 就算淨係白汁煮意粉已經吸收 唔使配其他野




友人好想食蒜蓉飽 啱晒我




三吹四請先得一片的蛋糕 我地 order 半條慢慢食




呢個有芫茜的薯皮 今次又中招






有人想食甜品拼盤 有人想食蘋果酥 好...各叫一份


飽到呢.... 有排唔使瞓

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。