2009年12月1日 星期二

泰國遊 part 6

終於到最後一 part
咁就梗係要影下D戰利品啦



我地一行七人 第一批蝴蝶袋 已經霸左兩個座位




老實講 真係好失望 導遊唔見議我地喺曼谷分店買 所以無去睇過
去到芭堤雅分店 間鋪大就係大 但啱買的 實在少 比澳門還要少
今次嘅目標係 "甲蟲" 系列 但大部份已經賣晒





佢連手巾仔都無得賣 結果我喺另一個牌子買左3條





一直想買皮帶 點都諗唔到會買到泰國去 
我唔知香港係幾錢 但泰國有7折






連想買 hand cream 都無晒貨 係全泰國無晒貨喎
結果買幾枝 body lotion 算數





呢架車仔 喺柬埔寨親戚屋企見過 
佢地話喺泰國買 竟然真係俾我買到






呢隻藥油 對蚊釘蟲咬非常有效 只需泰幣33.00 大手入貨





Starbucks 聖誕吊飾 年年都有買 今次喺泰國買






呢個係哥哥喺水上市場 買俾我的 (因為我要照顧兩老) 好靚架









等我影個近鏡俾大家睇下啦






呢隻棉花糖 超好味 又係大手入貨






泰國小食 我最喜歡肉鬆米餅





呢個腰果餅 一定要再買 但由於好易變壞 只能買2樽
(上次老哥去泰國買過返唻 硬塞一粒入我口 真係好好味喎)





泰國果子 喺office 頂眼瞓佳品 酸酸甜甜 買左兩盒細size
之後又見到一個 king size 覺得好得意 又買 嘻!!


真係好怕幫人買野 買左返唻 三吹四請都唔唻拎...
又要搵地方收埋 點解呀.... 緊張果個唔應該係我嘛
真係忙到 30mins 都抽唔到? 就算你要求送上門 我都無所謂喎
即使買唔啱心水 咪出句聲囉 起碼我都可以處理左佢嘛
口又話好鍾意 但從不要拎走 咩意思先? 咁留唔留俾你啫 dee...

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。