2009年12月23日 星期三

是日...x'mas party

今日係公司 x'mas party 食物方面向來都無咩要求
但值得紀念嘅
係今日收到好多禮物



呢份係老闆女送我地的 包裝非常精美



原來係枝筆 粉紅色波點 好小鳳姐 style 啊



呢份係我地個 senior 送嘅 非常靚 袋癡(我) 隻眼未離開過個袋



袋住個袋嘅 packing 都好靚架 好有聖誕氣氛架



最令我喜出望外嘅 向來都無抽獎運嘅我 竟然都抽到獎
(因為有頗多同事放假 無疑機會大左好多)




係一隻好靚嘅杯

拎返屋企 哥已虎視眈眈

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。