2009年12月29日 星期二

遲來的聖誕 party

今年的聖誕飯局 差D要延期到下年先食 不過經過各方的配合 
終於可聚頭今年我地唔選擇出街食 去友人家搞事
仲選擇左以為最小野搞 但其實超多野要準備的 : 打邊爐



第一輪 大家都好餓喇 放到成煲滿晒




友人說 每種丸都只準備六粒 但夾夾埋埋實在 "多"




原來友人唔食肥牛的 都為我地準備了



唔食肥牛 可以揀本地滑牛 真係好滑




友人記錯了 喜歡食脆肉鯇的朋友仔 已經飛返澳洲喇
(結果呢碟鯇 俾另一友人帶走)

其實同枱仲有好美味的雞 & 菜 仲有腐竹糖水 

多野食到痴線但掛住食啦 又要傾計 又要睇電視 留唔到倩影



真係好喜歡食蛋糕 友人J 通常都會為我地準備 當場食左半個
另一半俾蛋糕達人'笠'走




同場加映 : 蚊型抽獎




我抽到嘅係一個暖水袋 超 good 呀 好鐘意呀

各人又食又拎 拎鯇的拎鯇 拎糖水的拎糖水 拎蛋糕的拎蛋糕
除左隻手拎得滿滿 不過最爆滿的一定係肚囉 飽到呢
同埋最重要 我得到好多'愛'囉
我真係好鐘意你地呀

愉快的飯局就係嘈亂巴閉中完滿結束

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。