2009年11月30日 星期一

泰國遊 part 5

到左第四日 老媽老爸已經頂唔住早出晚歸的行程了
尤其老媽 喪行左咁多日 佢全日喺酒店休息


今日半朝係去珊瑚島 唔曬太陽嘅一家 當然唔去啦
食完早餐 我同老爸落左酒店個私人沙灘行下




會唔會太靚呀個景


向來都好憎沙灘 又污糟 但呢個私人沙灘D沙 出奇地滑
送上一對腳板

無去珊瑚島 有咁多時間 梗係爭取時間 : 食


呢碟樣貌端好的泰式沙律 暗藏殺機 辣到噴火


呢碟雜錦蝦 泰國人除左煮湯米出色 其他呢....
120%熟 全部都係過老了


呢碟沙律都有少少辣


我揀呢碟意粉 好味到頂點呀


哥哥的冬蔭公湯米 望住佢食 一頭都係汗


泰式春卷 正


相對地 呢塊 pizza 就失色左少少


最後係凱撒沙律 我已經無肚 試唔到


飲埋杯鮮果汁 totally full....

食完呢餐 老爸 & 老媽隻眼已經攰到開唔到 返酒店休息
休戰幾個鐘 我地又出發 團友們去做古法按摩
我家無人按摩的 所以我同哥再去覓食


泰國的雪糕名牌 : swensen's
好奇怪 泰國D cream 唔好味架


呢個腸仔包 又係旅遊書介紹 味道超 good


呢幾日 究竟食左幾多個芒果糯米飯呢?


泰國所有巨型 supermarket D生果 全部都係超 good

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。