2009年11月29日 星期日

泰國遊 part 3

今日會離開曼谷喇 向芭堤雅出發





今朝D雲變化得很大
 

食過早餐 大家要確認好自己件行李有搬上車
導遊喺 day 1 已經再三強調 泰國人係好介意人家用腳去'指'
結果仍然有團友出腳囉 呢D咪失禮囉
最離譜果個八婆個表情仲要係"好巴閉咩" 真係要拖出去


泰國好多石像個樣都好和善


不過有D都係例外 望到呢個石像仔 實有人話D表情好鬼似我


跟住我地就上高速公路 向芭堤雅進發
沿途風景都唔錯

中途我地會去'水上市場' 係我全個 trip 有興趣的項目










又係一對好得意的公仔


河邊有一隻隻小船 賣D小食 味道唔錯


呢張相 成為今個 trip 的 the best of photo

不過實在俾太少時間我地喇 
帶住個行得慢的老人家 只能行到一半

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。