2008年9月20日 星期六

白雪先生灰先生



Lewis 講得啱
買到飛而還未看的,恭喜你 !
買唔到飛而又想看的,我同情你...
當初諗過買飛最終又無買到飛但而家又心思思想看的 sorry 今次你真的走寶了 !




睇左首場 絕對係一個 good show  蝦碌有點多 得7分
一星期後 睇第二場 全劇流暢得多 有9分

首場坐最右邊 第二場坐最左邊 原來左邊係清楚好多架

首場特色: 筷子不停跌 阿Y不停甩褲  (呀 仲有好多明星添 )

第二場特別的地方: 隔離位個觀眾 在黑漆漆的劇場 看了差不多 1hr 本場刊 真係咁吸引?  明明台上吸引得多喎

首場大家可能太緊張 對白講得太快喇 聽得唔清楚
睇第二場 大家都鎮定得多 眼神定好多 對白亦清楚好多 十個讚

首場的場刊被我弄皺了
好彩仲有第二場 仲夾多左好多 postcard  x 2



型到爆...如果有 postcard 就好喇  
(依家真係有喇  )



 

呢套劇係講友誼的 兩個識於微時的朋友 大家未有名利之爭前 作出的承諾
真的能實現嗎?

劇中段 兩人的身份地位有所改變 當初純真的友誼出現裂縫 信任
是人性間最脆弱的一環 要無條件地完全相信一個人 談何容易呀
只要你不再信任別人的時候 什麼承諾轉眼間變成謊言 
怎樣解釋全都被當作癈話 果種無奈....真係....

究竟喺呢個世界 有無可能搵到一個能為你捐器官的朋友呢?
要積幾多世的福才能遇到呢?

全劇最震撼我的 是突然播出 eason 的最佳損友

朋友 我當你一秒朋友
朋友 我當你一世朋友...


聽呢首歌 就令我想起一位 昨日最親的某某


沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。