2011年1月5日 星期三

新玩兒

一直都厭部 MP3 機容量唔夠大但市面上容量極大的 只有 i-咩 i-物
又由於 要貫徹 '人用我唔用'的態度
無非必要 都唔肯買蘋果產品
我又唔信 成個市場 被一個生產商攏斷晒
大不了咪等下囉




某日喺報紙 見到 sony終於出左 16GB
即買

可惜...無貨要訂 = 要等
吸引力太大 照訂

哈...個天見我終於改善超急進的性格 獎勵一下
尾數唔使(我)比


ps : 超級有錢佬旗下的電器店 服務向來都差人一大截 員工散漫到呢
去拎貨果日 成個 counter 零人 都要呆等起碼 10mins 先有人理
成個交接過程竟然要 30mins 等完又等 明明無人呀 究竟要等咩呢?
可能太有錢喇 服務質數唔太顧及到 而且呢D小數目 唔care 啦
不過既然你今次送大禮 我都要講聲多謝

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。