2011年1月27日 星期四

棗皇糕

向來 對過年的甜糕點係零興趣
完全唔知一堆粉加D水再蒸之後 會係幾好味


點知 今年我地去利苑食團年 lunch
同事極度推介呢個糕點 ~ 棗皇糕
絕對係我
寡聞 聽都未聽過
輕試一口 我好喜歡的紅棗味 又唔太甜 好好味呀
好想買一舊返屋企俾家中兩老試下 點知賣晒 超失望ing




聽同事講 UNY 都有得賣 同事仲願意幫我買 麻煩晒
我家從未喺街外買過糕點 都唔知個 packing 係咁靚




個盒係超厚又重 加埋件糕 都幾重架 拎果陣仲幾麻煩 再次麻煩晒同事




好想即刻開唻食呀 但被人禁止左




蒸應該係最正統的方法 但佢講到微波爐叮都好可以咁


update (30/01) : 舊糕已經無左一大半 佢應該過唔到年喇

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。