2011年1月20日 星期四

小學雞

以為成年人世界 人應該是成熟的
點知原來只是將事情複雜化 攻心計昨天仍是有說有笑的 

今日變成陌人 遇見都互當透明
MSN 唔覆 電話唔接
唔好再講什麼壞左 什麼沒收到 萬樣藉口 我智商沒問題的




小學雞的年代 一切都來得清楚易明 喜惡亦分明
喜歡的就玩在一起 唔喜歡的就排斥佢囉
點解明明係氣氛融洽呀 
但突然又被杯葛
點解仲要咁幼稚呢?

可能你們的表面工夫實在太出神入化 令我有所誤會
仲要說我太敏感 
但你們的小動作咁大 又咁明顯
難道你們認為我仍是小學雞嗎?

沒長大的 是你們定係我呢?
見盡你們的行為 令
我覺得'人類'真係太可怕 而且太令我討厭
仲有 你們'笑騎騎放毒蛇'的招數
我絕不會再上當喇 別再玩

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。