2010年8月30日 星期一

Final checking

上星期六 屎忽痕 走去相熟的眼鏡店 叫人幫我驗下眼
點知...驗光師說我的眼角膜有點皺了 可能係激光手術後遺留的


最嚇人的 係我眼珠旁邊有粒野 唔知點解會有? 幾時有? 但出現左好耐架喇

但驗光師說 如果佢有變化 好可能就係D唔好野 = cancer




聽到呢個字 真係嚇得三魂唔見七魄 即刻想搵個專業醫生睇下
突然又記起 
激光矯視最last 一次 check up 唔記得左去

晨早打去浸會問下 己經過左期 可以補返嗎? 幸好仁慈的護士肯通容一次 

同我做手術的梁醫生已經無喺浸會掛牌喇 出左去自己開診所
作打風的氣溫 條街實在焗呀 上到眼科中心要量體溫 竟然 : 有燒
姑娘說 可以去洗一下面 (但水溫都是暖呀仲接近熱添) 再飲一杯凍水
隔多一陣再量 都仲係有燒 姑娘批准我唔使戴口罩 通通風


就係咁呆等左30mins 體溫終於降返低喇

正常程序 : 去呢部機望下 去果部機望下 再讀下"鼻屎"字
(D字細到呢... 聽聞消防員都係用呢D字去測試)


這比較年青的醫生有點驚訝 以我咁深近視+散光的度數 

手術效果竟然咁好 其實我最關心都係果粒'野' 
醫生都好詳細講解左我知 然後再幫我放大瞳孔檢查
檢查後的結果 : 依家最大的問題 只係外觀啫 輕鬆晒

但醫生都見議我每年做一次檢查 okok 你話事

以為陽光唔算太猛烈 點知一踏出醫院 很刺眼 

好彩有黑超 但有條友竟然唔識驚 
喺半盲下都要冒死走去食壽司 
(因為等退燒 & 瞳孔放大時 個肚餓得怪叫了兩次)
又由於係半盲 完全睇唔到巴士站 各巴士路線的字 

就憑'感覺'跳上車 去到適當的站就跳落車

萬一我喺途中發生意外 報紙頭條就是 :
一名超為食的中女 為求果腹之慾 在視力不清的情況下 被車子撞到

幸好食飽左先跳上回家的巴士 途中竟然塞車 

一程巴士要 1.5 hrs 坐得我人都呆了

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。