2010年8月8日 星期日

好奔波

今朝晨早 老爸突然說 : 快D刷牙換衫 飲完茶我要出去九龍城
下... 我地尋日先行左尖沙咀咋喎 今日仲行??

日又喺公園疑似中暑 老媽唔會再俾你冒險喇

結果由我同老媽代走一趟


天氣很熱 去到九龍城
老媽突然提議上街市食野 
YES 蘇絲黃介紹過架喎

點知...無開

結果 轉食泰國野




超彈牙的蝦餅 很好味但很熱氣




此泰國春卷 味道有點怪怪的
其實我係想要D生菜包住食架 但佢D生菜要另加 $5




老媽很餓 要食碗牛丸河粉
點知全碗野 都係香港出品 唔係泰國牛丸 又唔係泰國河粉




呢杯係芒果加冰打成沙冰 應該無加糖
結果...零甜 好健康呵




咁熱衷去九龍城 都係為左呢個




蝴蝶酥 很好味 但很貴 一盒 $98
(舊年係 $88 一年加 $10 所有野都瘋狂加價 除左我份糧 )
其實我真係想問下 sales 姐姐 我可唔可以自己帶個盒唻買
買一次就多個盒 似乎又唔太環保 又無可能 keep 住咁多嘛
最重要佢個盒唔太靚 這粉紫的顏色只令我諗起乳牛




呢堆超巨型牛丸 大過一粒乒乓波

(由於家無乒乓波 無得拍埋影相)
食兩粒已經飽




呢D都係大 size 魚蛋 雖然無牛丸咁大粒 但好新鮮




依家九龍城的千層糕 價錢貴左 件糕薄左一半
椰汁味欠奉




呢盆芒果糯米飯 上次竟然放水仙芒 (淨甜無芒果味)
今次用返呂宋芒 good


喺九龍城返到入屯門 再要去幫老爸買奶粉 剛剛先坐低


尋日仲唔小心 整到條尾龍骨舊患 隱隱作痛


頭先喺街市樓上的熟食中心食野 隔離枱為左影D'美食' 竟然出動三枝大炮
睇佢地個 look 都只係湊住幾個小朋友的母親 並唔係美食版記者
真係下下要出動大炮? 唔重架咩? 果枝鏡頭長到呢....same as 長頸鹿
佢地一行七人有大有細 一齊開飯 場面混亂得很 期間有部DC 跌左落地
yes 佢地係三枝大炮 + 兩部 DC 每有食物上枱 就影過不停 這可憐的DC
明顯地唔值錢喇 跌左落地都無人知呀

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。