2010年8月11日 星期三

心血少

老爸的療程接近尾聲 (仲有3次)
今次大家都準備充足 老爸一直都食到野無輕到不特止 

仲肥左 醫生都說 : 繼續食 keep住就好喇

***************************************************************


呢個月 每日都係老媽陪爸去醫院
我就照常返工 

老實講 如果可以 我都想陪佢但我點會有 33日假呀 
陪得一次 陪唔到兩次 雖則個人喺公司 但個心從未踏出過屯門
經常打返屋企 : 有無唔舒服呀? 食得多唔多野呀? 有無搽藥呀? 
等等等等佢地去左醫院的時間 隻眼不停望鐘計時間今日點解咁耐? 
部電話係咪壞左? 點解仲未響呢?
因為醫生事前提及過 可能會有一D好嚴重的影響 雖然機會率很低
但每日我都好提心吊膽
個人緊張到頂點


***************************************************************


尋日差不多收工 突然收到醫院電話
這個口齒超唔伶俐的女仕 

ee哦哦 講極都唔入正題 搞左一大輪 原來只係叫我地去拎返
之前放低過的 report 早講嘛

***************************************************************


今日突然收到老媽電話 話要去見醫生 下!! 咩事呀? 有問題?

講無兩句 就聽到嗌咪 : 莊xx 老媽即時收左線 (喂喂喂....)
喺短短呢 15mins 坐又唔係 企又唔係 好想即刻飛去醫院 佢地兩個
每次都聽唔清楚醫生的說話 兩個人轉述的說話 可以差天拱地


心跳到 100 乾等真的很難受 好彩只係 15mins 

否則我可能會心臟病發而死原來只是普通的交帶 感謝主

**********************************************************************


呢個月 長期處於緊張狀態 身體各方面都反常晒
好眼瞓好眼瞓 23:00 未到已經好(想)瞓 齋想啫 從未早瞓過

對好少眼瞓的人 呢個係超怪現象


好想好想食野 尤其最脂食物
薯片呀 雪糕呀 甜品呀 正餐全無胃口 

(梗係啦 食咁多垃圾 )向來對雪糕 & 甜品 無太大興趣 依家晚晚食甜品

前幾日 連自己都覺得唔太對路 咁食落去 應該好快死

希望呢D反常 隨著老爸完成療程而盡快回復正常


***************************************************************


別再嚇我喇  心血少D真係暈低

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。