2010年7月27日 星期二

不去不去還須去

 dee你呀 好嬲呀 打左又無晒 超級嬲呀
又要打過


對腳好軟好軟 軟的程度差少少就落唔到樓梯 (係差少少 仲落到)

尋晚約左個高人打波 激戰一晚 今日全身肌肉已經好酸痛
但仲要去書展 真係有諗過唔去 (雖然已經請左假)


係呀 明明講話唔去嘛 (我無失憶 大家唔使提我)

但身邊一堆友人(係一堆呀) 不停問我 : 多唔多收穫呀? 多唔多人呀?
無去幾年喇大佬


之後呢堆友人

喺 facebook 不停 post : 去左兩日勁多收穫
另一友人更說連車仔都壯烈犧牲
搞到人地心癢癢


跟住另一友人說 : 今年D空間好大呀 無咁逼無咁焗
(連呢兩個咁缺點都改善埋 都可以去'行'下)


出發前我已經鎖定目標 只係三本書
(真係真係無位放喇 再買真係要搬架喇)




以往都係入場前 喺便利店買定票 原因係避免排完買飛又要再排入場
但原來依家 12:00 前入場只需 $10
雖然係要即場買 但平成半有多 (原價$25) 

橫掂向來我都早 就現場買囉

今日係 last day 大家都趁機執平貨 但時間尚早 未有人潮管制
順利入場




迪偉本'筆舉直插'尋日斷左貨 好彩今日返得切啫
Leo本'敗犬男'都賣晒架 好彩之前喺書局買左
好怕專登入場買又買唔到 果隻失落感實在太大




呢套 CD box set 唔係我的目標之一 我目標係佢附送果本書
初初唔知係成套買架 我問 sales 妹妹 有無淨係本書賣架?
佢好巧妙地答 : 你買本書咪送五隻CD俾你囉
你好野呀 呢 $150 俾你 

CD 轉送給很喜歡舊歌的老媽 但其實所有歌屋企有齊晒



估唔到只係7月 已經有2011年 schedule book $55 ok 啦




行左3粒幾鐘 再落銅鑼灣行左粒幾鐘 再落返灣仔搭車
上到巴士 很餓很餓 即場開左包填肚




update on 28/07
尋日買漏左一峰本書 都費時去書局睇 (應該未有得賣)
便利店都有得賣 仲要總有一間喺你附近嘛 超方便
最最最重要 都有八折


好奇怪喎 場館真係無咁逼 冷氣又ok足夠(有人更要著外著)
但入場頭一個鐘 我都係不停流汗 係狂滴落唻果隻誇張流喎


喺書展控制得好好 真係買左目標的書就收手喇
點知...落銅鑼灣走左轉 失手喇(終於) 滿載而歸
返到屋企 除左D手腳 連膊頭都痛埋(個袋太重)

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。