2010年7月18日 星期日

潔身自愛

年紀大左 身體出現小問題的狀況劇增 
一場感冒 搞上幾個月都未能完全復原
喺炎炎夏日的氣溫 冷氣係避唔開喇 

但可惡的鼻敏感又藉此發作

喺炎炎夏日 口乾的時候 好自然開雪柜飲冰水 

不過唔爭氣的氣管令我 咳不停
近呢幾個月觀察 我的身子 越來越似阿婆 飲的要是暖開水
縱管氣溫係33度 若然他日氣溫標升至40度 能有括免嗎?


臨瞓前 要將冷氣關掉 否則一覺醒來 鼻...一世都通唔返




為左自己的健康 這少少的妥協無奈接受

我好明白要善待自己的身體 要多飲水 & 多休息

但每個人的結構唔同 我相信可能我係無左'口渴警號'呢個 function
& 唔知點解飲太多水 係非常令人想反胃的

可能係由細到大 老媽只給我地喝茶
老媽常說 從未見你去飲水/茶
係呀 因為根本都唔口渴
點會無拉拉走去飲水呢 再老一點 我就係一條千年人乾


老媽亦經常投訴 又唔係放假 你晚晚都咁夜瞓點搞呀
但你要知道 有90% 時間我都只係如'扮死屍'般躺著
根本瞓唔著呀 晨早爬上床 真係覺得好浪費時間嘛

除左睡得少 唔飲水 我都算潔身自愛啦


其實係...

今朝喺輕鐵站的月台 見到一個年青但唔貌美的女仔
應該係食左軟性毒品 這超恐怖的半開合眼 + 靈魂出竅地
喺月台上飄蕩 (佢已經企唔穩 行唔郁的狀態)

&

喺醫院 有一位老伯伯 每日都自己一個到醫院接受電療
原來佢係末期肺癌 之前已經接受十多次化療
但癌細胞上到腦 要再接受電療
但最震驚係佢一出醫院 即刻點起香煙狂吸


看著這兩個例子 老爸滿心疑問地問我 : 佢地點解咁做呀?

理由好簡單吧 : 唔自愛是也

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。