2010年7月20日 星期二

波點狂熱

前幾年 突然喜歡'波點'來
所以連帶喜歡上 head-porter 這牌子
(它有很多波點的產品)
我亦用最大的努力去搜集


某日落雨天 喺街見到個少女 拎住一把超靚的波
遮 
我如鬼迷心竅地跟住佢
(當時係朝早返工時間 我亦唔知跟住佢做咩)
跟到第二個街口 竟然俾我望到個牌子label ~ ice fire


即刻去專門店睇下 原來係一把自動遮 
但價錢竟然係 $148 太貴喇 天使極力勸阻 : 唔好買啦 
(你家的遮山 已經可以用到孫兒那代了)

這件事已經係舊年去台灣前發生的(即舊年9月) 
我亦係台灣搵到一把同 pattern
但價值只需$50 的代替品 以求了左件心事

但唔知點解 呢把靚遮 一直無喺我記憶中消失 ok 
既然係咁 今年4月終於收歸國有

老爸依家接受電療 要避免曬到太陽 
更何況依家D太陽真係好似想曬溶你咁 
我地要求佢帶遮 佢都好聽話無抗拒 我喺堆遮山中揀左一把淨色又深色的 
點知...佢用左一次就話好難用 
(其實係佢唔太識用手動的雨遮)

點知...佢突然致電俾我 : 喂 我喺你的遮山裡 搵到把正野 
好好用呀 一按即開架 (佢唔知果D叫自動遮) 
喺我堆遮山中 自動遮只有兩把 一係粉藍色的 
另一把就是超靚波 唔使問喇 超靚波已係佢的囊中物了 
我自己都唔太捨得用呀

前日同佢出外 佢真係完全唔愛錫咁折磨把遮 
我已經好肯定佢係無可能返到我的懷抱
結果我再去買一把 點知俾我發現佢有直身的 
為怕人家以為我係波瘋人 所以打算分開兩次買 
點知...只隔一日 sales 小姐說 : 賣晒喇

~ 我喜歡的波
只限如圖 ~



鳳姐的大波 要等到小鳳姐的年紀再考慮

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。