2010年5月8日 星期六

義工活動

友人邀請我出席一個義工活動
初初說是油學校 所以一直以為係油校舍 

一日時間點可以油得晒呢??

去到先知 原來係油壁畫啫


其實已經有 designer 畫好晒 outline 我地跟住填色啫


淨係聽 都覺得好玩喎 工作人員千叮萬囑要小心油彩
唔好滴落其他牆壁 
尤其係地下 因為乾左就抹唔甩架喇

工作人員都教晒補救的方法

可惜期間甚多人都忽略呢個 main point

(亦可能呢個原因 活動都提早完結)
先睇下大家努力下 初步的成果




好明顯無聽人講野啦 滴晒D油又無人即刻抹走






當我幫忙油條紅蘿蔔的時候 突然有個男人衝出唻
話呢條紅蘿蔔係佢架 要求我讓開 有分你我架咩?






最後呢副 就係我地負責的 參與的時間真係唔多
底下D草+蝸牛 
& 好樣衰的箭豬洞穴 都係我完成架

PS : 呢次活動 係友人公司搞的
雖則係義工工作 不過都可以見到好多人生百態
有D人 說話多多 落手就免喇
有D人 一見到公司高層出現 即刻爭取"表演"的機會
有D人 真係好似做 show 咁 淨係埋位影相
OMG...

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。