2010年5月17日 星期一

困擾

近排 煩心的事很多很多...
萬想不到 竟然收到你的電話 老實說 有一刻我係唔想接的


可惜 你拖拖拉拉的處事態度 + 欲言又止的說話方法 令人非常困擾
更可惜 我已沒時間 亦很討厭這左猜右估的遊戲


在大家斷絕來往的兩年間 發生的事情如山泥傾瀉般出現 

別說我倆的10年友情 就算是另一友人的30多年的友誼 說斷就斷 
依家...唔會再抱任何'無謂'的期望

猜度唔到 你究竟想說什麼? 亦猜度唔到你的目的? 要解釋當年的事?
重拾友情? 又唔似啊 就如小小的交收文件 你都唔似乎太願意同我接觸呀...

你向來俾我的感覺 實在太淡 完全嗒唔出任何味道 究竟你有咩感覺呢?
可惜你從不透露半句 我只好自行判




正如唔再願意喺MSN通話 我又唔願意出唻面談 就連小小的問題
大家都執著 唔願意讓步 似乎...都唔見得有任何明朗的前景啊

可能你會奇怪我的反應過份冷淡 但只要你想一想 
我無辦法亦無可能保證一年365日都可以笑面迎人 
況且當年你決意一刀切 你就會知道我的反應
是沒錯了

正如我常說 : 沒意思的事別做

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。