2010年5月16日 星期日

政治遊戲


對政治毫無認識
過去投票的目的 只想選出一個真係打算為香港做D野嘅人
但...結果好似得個吉囉
一場場鬧劇上演 幼稚得連擲蕉都做得出 胡鬧到頂點
今日係什麼補選的日子
明白的就如曾特首說 : 突然有五個人辭職 然後政府要用一大筆錢去搞補選
但果五條友又參加補選 
淨係聽到呢到 已經唔明喇 辭職又再參選
玩野咩 我都有交稅架 俾你地呢班戍利嘥晒喇 PK
香港就係有呢D戍利議員 做出一大堆PK事 正經的就咩都做唔到
我淨係想 用果一大筆錢 去補貼醫院 起碼對市民作出些少貢獻啦
幼稚的遊戲 留俾幼稚的人去玩吧
我唔知呢D思想係咪太膚淺
但僅有的智慧告訴我 無意思的事別做
這一票 甚至以後的一票 我想放棄了
~ 講完 ~

update : 最後結果 咪又係呢班戍利做返晒 你地幾條友夾返錢出唻呀 pk


沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。