2010年5月2日 星期日

攞唻搞

好怕好怕好怕 借野俾人
你當我小心眼又好 自私又好 咩都好啦 我真係十二分唔願意


前排哥要求媽借出新買的相機俾佢個女人去旅行用

佢自己唔係都有相機咩? 點解仲要借?

下 唔係嘛 你明知問我一定唔會借 你就問老媽嘛

不過我又可以講咩啫 
老媽再三承諾 一定會安全歸還

我又唔明借人野果個 點解會咁粗老 將部相機整花晒返唻

不過我晨早都估到會係咁架喇 
最最最離譜 有條友扮盲 話睇唔到花左
咁好戲你唔去做演員 真係嬲到噴煙


部野買左半年咋 傷痕累累咁 見到都黑人憎呀
上網 check 過 原來可以拎去原廠換殼架 都好起碼有得救

點知成個過程都一波三折 dee.... 

搞左好多好多好多日 終於重返懷抱



最後都係想講 : 做咩要借野俾人啫 攞唻搞

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。