2010年2月28日 星期日

新春行大運

今日陪老媽走轉新春行大運
先去'黃大仙'真心唔明點解會安排去黃大仙 
要同D國內同胞一齊逼



情形虛撼得誇張 善信再加上極多警察逼埋一齊 

所以
我地選擇左遠觀後來仲實施人潮管制



我地喺外邊影下風景 hea 一陣就要上車離開喇




鏡頭一轉 我地已經坐低左食 buffet






呢間酒店嘅食物唔錯 仲竟然有部即磨咖啡機
老媽事後好安慰咁講 : 你今次總算無嘥我D錢
(因為我每次都唔太食大會安排嘅食物 去咁多次一日遊
只有兩次喺參與其中 除左今次 另一次就係食韓國燒烤)






呢間酒店D環境仲幾唔錯








鏡頭再一轉 我地又處身喺淺水灣
天氣唔錯 唔太熱 又有少少太陽

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。