2010年2月6日 星期六

發大搞

話說上次我缸魚 講得興致勃勃咁
又出奇地佢好長命喎落喺我手上兩星期都死唔去



都幾靚架我覺得

點知有日 坐坐下 有一陣陣臭味...
原來條水草枯左 連草都俾我玩香埋
D魚都唔坊有運行啦
果然... 經過一次公司殺蟲 全軍覆沒




尋日 終於去金魚街 添返D魚仔
哥非常厭棄我上次個咖啡粉魚缸 送上一個"超大"的
雖然係微型魚缸 但放喺 office 枱面 會過份張揚嘛
但經佢多番堅持 大一點的魚缸 魚會長命一點的理論下
唯有將魚缸搬返去啦






趁佢地仲好活潑 影多兩張相先




一袋魚實在多 我又出動我的咖啡粉魚缸

下星期就係農曆年假 唔知佢地過唔過到年呢

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。