2009年3月17日 星期二

我的美麗日記

人家常說 女人塊面要好好保養 
好明顯呢方面 我係極男人啦 上次敷 mask 已經係上世紀的事

自從上次蘇施黃喺節目介紹過呢隻面膜 個個都話想試 上星期
同事先唻問我邊度有得賣 其實我又唔係咩先知架


上網一 search 原來好平咋喎 但要約時間交收 有少少麻煩

點知今日經過 mannings 竟然有得賣 仲特價添 $58/盒 有成10片
與同事 share 一半試下先 幾蚊一片 無恆心敷都無咁肉赤嘛




揀呢隻 唔好以為我想收毛孔 其實我想要蘋果味


哇 一敷落去 有D部份好刺痛 尤其鼻哥位置 唔知係咪呢個星期
抺得太多損咗 敷完之後 真係好滑


老媽好質疑佢嘅功效 幾蚊雞一片
佢仲話求其用條布濕水敷 30mins 都滑架

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。