2008年7月21日 星期一

我的生死之交--Y

前陣子收到一個朋友的SMS 內文係咁嘅 :

友誼就像一根蠟燭 須要去點燃它 才會發光發亮 歲月或
許會一切退色 但心田的記憶卻是永恆的色彩 真摰的祝福
寄給我最好的朋友 願彼此的友誼 永不退色


好文章

令我又再想起你 我地識左32年 一個恐怖的數字 即係大家出世就已經認識
一齊讀幼稚園 再一齊讀中學 5年超愉快的中學生涯 所有的經歷都有你在

身邊分享一切 感覺很好 

雖然大家同年出世 但你是大家姐 我是幼女 
所以心態上你總比我成熟 又經常會照顧我 由衷的多謝你

你所有的強項都係我的弱項 編織呀 所有手工藝呀 甚至車衫 全部都係無師自通的
好記得一齊去書局看看書籍 你就可以看懂人家的技巧 十個勁
果D編織書 我相信一世我都唔會識睇囉... 超複雜


到大家都離開校園要踏出社會 外邊的大風大浪 一度令我嚇窒 

又由於我唔會同人分享心事 所以只好一直自己 替自己好好的打氣 
弄得身心俱疲 前幾年心煩事更令我無法招架
只好放棄一切社交活動 專心在工作 & 家庭上 但從未諗過一停就停左 2年幾囉


無聯絡的兩年的生活 你認識一班傾得埋的同事 又認識一班志同道合的朋友 

好戥你高興呀 以前的你都係靜靜的 唔多主動認識新朋友 呢個情形我有少少
擔心架 所以你有如此改變 真係值得高興 但到現在 輪到我唔願意出去交朋友 
不過唔使替我擔心 依家的生活方式 雖然外人覺得古怪 但我仍 enjoy

又由於我有電話恐懼症 所以你從未收過我的來電 那天下午悶極的我 
終於與你在MSN再遇 所有的感覺都湧上心頭 你主動約我食飯... 
其實初初我仍有猶豫的 不過有32年的感情打底 應該一切都無問題吧!!

我仲記得 70歲一齊去啜龍蝦的約定 如果有機會 我仍會守約的

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。